• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp, vart hittar jag detta/liknande armband?

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Hej!

Ny klocka på ingång, skulle vilja komplettera länken med ett liknande armband som på bilden. Är detta Omega original? Ett viklås hade inte varit fel heller. Tacksam för hjälp :)

880018d1353298241-omega-aqua-terra-2500-nomos-orion-pretty-watch.jpg


Mvh Joakim
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor

Tack yonsson, enligt min länk ovan skrev han att det inte var London utan Genuine Aligator, samt färgen Honey. Hittar inte honey på hisch sida. Kan den ha utgått?

Ditt förslag ser dock väldigt likvärdigt ut! Finns det i butikerna på stan för att testa tro? Gillade den lite röda/brända tonen i min första bild. Detta kändes lite mer åt det bruna hållet? Kan ju vara redierat/photoshoppat med..

Samt hur får man tag i ett viklås, finns det folk här på KS som kan tänkas sälja? Vad kostar ett noname resp. omega? Har sett hirsch har egna också?
 

Galaxy

Rolex
Hirsch Duke är väldigt likt och finns för 399:- tror jag. Dock lite tråkigt när det endast är krokopräglat.
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Hej!
Tack för tipsen. Jag tror jag ska se vad som finns tillgängligt på stan för att kunna känna lite på dom.

Nu har jag lite alternativ iaf. Curced ends ser också intressant ut!

En sak ingen nämner något om är viklåslösningen. Hur löser man det på bästa sätt? Letar andra hands marknaden efter omegalås?
 
Topp