• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp! Vilken G-Shock ska jag köpa?

Rber

Audemars
2-Faktor
Dessa tre får tyvärr dåligt med tid på armen...
 

Bilagor

  • IMG_0917.JPG
    IMG_0917.JPG
    102.9 KB · Visningar: 364

Rber

Audemars
2-Faktor
Kson skrev:
Är du inte nöjd med dem? Eller hinner du inte använda dem?

Jo de är toppen egentligen! Den längst till vänster var min dagliga brukare i mer än ett år. Men det finns ju så mycket annat roligt o då blir de tyvärr liggandes. Tror jag har 6-8 st Casio till i gömmorna!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag blev inspirerad av tråden och bytte batteri på min gamla pre g-shock Casio från lumpentiden. :D
DEn har inte ens den jobbiga bandinfästningen, så jag kan bära den på nato om jag vill. Ska bli kul att få liv i den gamla harven. Batteriet dog år 2000. :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
yonsson skrev:
Jag blev inspirerad av tråden och bytte batteri på min gamla pre g-shock Casio från lumpentiden. :D
DEn har inte ens den jobbiga bandinfästningen, så jag kan bära den på nato om jag vill. Ska bli kul att få liv i den gamla harven. Batteriet dog år 2000. :)


Kul att höra : )
 
Topp