• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp!

Panerai 392 vs IWC 391010 - Vilken ska jag välja?


  • Totala väljare
    59

gonza

Panerai
Hjälp!

Kan inte bestämma mig för vilken klocka jag ska köra på.
Tycker visuellt att Portofino IW391010 är bland det vackraste jag sett, älskar vidare Peter Lindbergh som var fotografen som samarbetade med för kampanjen etc som gjordes kring Portofino linjen. Vidare är jag riktigt nyfiken på Panerai och har ställt in mig på Pam392. Kan inte bestämma mig. Vad tycker ni?
iw391010.jpg
pam.392.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Inget ont om Iwc, fantastiska klockor, men vill du ha något med egen och kraftfull design - Pam. Den ref du tittar på är 392, 42mm, är kanonfin, behändig storlek och klassisk :)
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Det blir Panerai, klipper en 392 på Tisdag när jag är tillbaks i Svedala. Med 16cm så tror jag en panna på 42mm blir alldeles perfekt. Nu det roliga, straps!! Några bra förslag på hemsidor där detta kan införskaffas?
Låter som en god ide! Kommer passa bra med det du redan äger. :rolleyes: Vad är det för straps du söker?
 
Topp