• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjärtattack!

BadkarsPiraten

Vacheron
Kliade mig själv i arslet och när jag sedan flyttade armen så låstes länken upp och tur som fan att jag hann reagera innan klockan åkt i golvet!
Varit skeptisk angående singel låset på Jubilee länken länge och nu var det hundradelar av en sekund ifrån katastrof!
Tummen ner för singel lås, ska vara dubbelt i olika riktningar!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Dlpo97O.jpg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Kliade mig själv i arslet och när jag sedan flyttade armen så låstes länken upp och tur som fan att jag hann reagera innan klockan åkt i golvet!
Varit skeptisk angående singel låset på Jubilee länken länge och nu var det hundradelar av en sekund ifrån katastrof!
Tummen ner för singel lås, ska vara dubbelt i olika riktningar!
Klia dig inte i arslet, duscha är bättre!
 

Huntsman

Omega
Kan nästan se kvällstidningsrubrikerna framför mig:

STJÄRTATTACK GAV HJÄRTATTACK!
Ägaren skakad, medger: "Behöver bättre lås."


Skämt åsido, förbaskat otrevligt att tappa klockan. Dubbelt lås är som både bälte & hängslen för klockan...
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Kan nästan se kvällstidningsrubrikerna framför mig:

STJÄRTATTACK GAV HJÄRTATTACK!
Ägaren skakad, medger: "Behöver bättre lås."


Skämt åsido, förbaskat otrevligt att tappa klockan. Dubbelt lås är som både bälte & hängslen för klockan...
Hade aftonbladet varit dom som skriver det så hade det varit såhär istället:

SUPERKLOCKAN ÅKTE I BACKEN!
Rolex stämda för dålig länk!
Ägaren fick hjärtattack och vårdas på sjukhus!
 
Topp