• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hmm...är det bara jag som inbillar mig att inte läder passar på DJ!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tycker att länk är så grymme på dessa klockor, men när jag ser andra som kör läder så tycker jag WOW, faen så snyggt och coolt det ser ut! Men sen när jag sätter på läder på mina ur så blir alltid besvikelsen lika stor! Och nu menar jag oavsett färg eller läder varianter.

Men vad tycks om denna kombo?! Apberget har sagt sitt iaf, dom verkar gilla det :D

DSC_5775_zpsd42df4c2.jpg


DSC_5787_zpsbfd4a1b0.jpg


DSC_5786_zps9d76f98b.jpg


DSC_5793_zps11cb4aba.jpg


DSC_5791_zpse15a347c.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag tycker som så att dom äldre pie pan Dj passar riktigt bra på läder, medan de nyare, som din balla arab, gör sig bäst på länk. Framförallt med en så extravagant tavla som du har.
 

jabla

Sarlacc
Tycker att länk är så grymme på dessa klockor, men när jag ser andra som kör läder så tycker jag WOW, faen så snyggt och coolt det ser ut! Men sen när jag sätter på läder på mina ur så blir alltid besvikelsen lika stor! Och nu menar jag oavsett färg eller läder varianter.

Men vad tycks om denna kombo?! Apberget har sagt sitt iaf, dom verkar gilla det :D








DSC_5791_zpse15a347c.jpg

Ledsen men jag tycker inte det funkar. :(
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Med en tunn läderrem i rätt färg och textur så kan det absolut funka. DD funkar väldigt bra, då borde DJ funka oxå eftersom de är lika stora
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nytt försök, tack alla för att ni är ärliga iaf! Och JA! Jag håller med om tavlan :), Hehe...det är mina grabbar det där, dom är inte så talförda och det kan jag väl tycka är lite synd :smug:

Svart Alligator
DSC_5796_zps8becb3ce.jpg


Eller brunt någonting
DSC_5799_zps3928461f.jpg
 

Nexus

Panerai
Jag har fått i mig måndagsgroggen, så jag är lite extra känslosam just nu. Men hursomhelst, ta av de där fördömda kadaverbitarna snarast och på med jubileelänk ASAP. Klockan förlorar en stor del av sin karaktär utan den och ger ett ganska "vekt" intryck.
 

Galaxy

Rolex
Jäklar, vilken snygg tavla!

OnT: Jag tycker DJ gör sig snyggast på läder, oftast i alla fall. Guldboett, vit tavla och brunt läder är en svårslagen kombo! :D
 

petank

Omega
Tycker att länk är så grymme på dessa klockor, men när jag ser andra som kör läder så tycker jag WOW, faen så snyggt och coolt det ser ut! Men sen när jag sätter på läder på mina ur så blir alltid besvikelsen lika stor! Och nu menar jag oavsett färg eller läder varianter.

Men vad tycks om denna kombo?! Apberget har sagt sitt iaf, dom verkar gilla det :D

DSC_5775_zpsd42df4c2.jpg


DSC_5787_zpsbfd4a1b0.jpg


DSC_5786_zps9d76f98b.jpg


DSC_5793_zps11cb4aba.jpg


DSC_5791_zpse15a347c.jpg

Riktigt snyggt! Bandets färg och mönster förstärker både indexen, visarna och den otroligt fina strukturen på tavlan. Kör!
 
Topp