Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hmmm... visare i guld på en Explorer I?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jaggis, 16 april 2013.

1. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Skulle det kunna vara något? Joberman skrev igår om sina drömmar där en Exp1 figurerade och i natt låg jag och funderade på om guldvisare skulle vara ballt på min Exp1. Vad tror ni? Go or no go?

2. Ricrob

Ricrob Friherre

Guldvisare är alltid coolt, iaf på gamla Seiko's.. ;) Seriöst, jag tror på konceptet visuellt men vettefan om jag skulle mecka med en Exp för det..?

3. No go...

4. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Eftersom det är en rolex ( och en av de mer cleanare ) så, no go
    Den är fin som den är

5. finnirgens

finnirgens Friends of KS

Varför inte? Kanske vore ballt. Frågan är om det går att få till.

6. Kson

Kson Friends of KS

Japp de tycker jag med, fast prova kan du ju göra.

7. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Njäe, skulle se ut som fan. Dels för att det är en stålklocka (men det är bara för att gulddetaljer på stålklockor är en av mina pet peeves...) men framförallt för att tavlan har vitguldsindex.

8. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    No go alltså? Jag körde guldvisare på en 16030 och det funkade men då hade jag iofs index i guld också. Vem guldplätterar en Exp1-tavla. That would do the trick! :D

9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Klockor där index och visare inte matchar ser enligt mig osammanhängande ut, så no go...

Mårtenssons ur Brookfield