• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hockey vm 2015

Jonte73

Audemars
Snart nedsläpp !
Här diskuterar vi vm, vilka vinner ,bästa keeper, domare mm, ordet är fritt.
 

Jonte73

Audemars
Let's go Sweden !
image.jpg

Tissot såklart !
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Stark öppning på turneringen, övertygad att de lyfter.
Boxplay behöver bli bättre.

Nu jävlar ser det tufft ut!
Typiskt tjeckerna att få luft på slutet av matchen .:nailbiting:

RIDÅ !!

Eller inte .
Klassisk tjeckmatch eg.

Onödigt spännande men skön inledning.
Bäst på banan, Enroth !


Misstänker att du var lika nervös som en annan?! ;)

Riktigt skönt i alla fall att de vann. Sett till slutet av matchen var de värda 2 poäng! Sjuukt bra underhållning, som jag älskar denna sport! :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Vet nån om en sportsbar man kan se matchen här i huvudstan? Kändes som matchen börjar sjukt tidigt bara.
 

Jonte73

Audemars
Österrike bör fortsätta med alpint !

Ingen värdemätare direkt men bra att stjärnorna fått komma igång ordentligt.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Utklassning!
Hittade du en sportbar?

Själv så blir jag bortskämd av sambon, och trots att det är hennes födelsedag så kollar vi på hockeyn, keeper :)
DSC_1407.JPG


Shit vilken tårta!

Såg matchen hemma, tyvärr var utbudet rätt så klent på sportsbar fronten en söndag tidigt. Blir nog att ta sig ut i veckan och se nån match.

Sverige levererade minst sagt, såg lite skakigt ut i början men t ex Forsberg har lite Sundin tendenser. Laget ser skarpt ut. Hoppas det blir en "lett" match imorgon.

Lettland - Sverige 16:15
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Härrejävlar vilken tårta :) Du gillar choklad eller :)
Jag älskar choklad men min sambo är en fanatiker. Men jag äter tyvärr alltid mest :)
Shit vilken tårta!

Såg matchen hemma, tyvärr var utbudet rätt så klent på sportsbar fronten en söndag tidigt. Blir nog att ta sig ut i veckan och se nån match.

Sverige levererade minst sagt, såg lite skakigt ut i början men t ex Forsberg har lite Sundin tendenser. Laget ser skarpt ut. Hoppas det blir en "lett" match imorgon.

Lettland - Sverige 16:15
Kan tänka mig det, du skulle ha tittat förbi i Lund ;)

Synd att man jobbar imorgon, troligtvis sent med..
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Är det bara jag som försöker kolla på Ryssland - Danmark? Bilden hackar hur mycket som helst, hoppas att det löser sig snart! :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Svår match men kan bli ett styrkebesked eller platt fall. En vinst är nog inte nödvändig, kan bli bra att jobba lite i uppförsbacke. Fast en vinst vore rejält skönt. Laget är ganska bra i år!
 
Topp