• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hockey vm 2015

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
När de väl blir slagsmål , kan ingen sänka ngn rejält så att han får bryta spelet ? Det är ju mer sport
 

par

Patek
2-Faktor
Ganska komiskt, när det stod 3-1 satt jag i soffan här och förutspådde att Sverige gör 3-3 men sedan släpper in det fjärde
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Surt sa räven, otrolig mkt tv puckslir av svenskarna, spelade ej som ett lag och varenda kotte ville avgöra. Jaja, blir surt att se finalen på söndag iaf.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Kände på mig att Ryssland skulle spela final. Hoppas nu att det blir en rolig match ikväll :)
 

Jonte73

Audemars
Nån i tråden som lirar ?

På min tid så var det ju träklubbor som gällde.
På slutet fanns det utbytbara blad men idag är det väl kolfiber som gäller ?

Tycker att de går av i större utsträckning idag än förr, vad säger ni ?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Nån i tråden som lirar ?

På min tid så var det ju träklubbor som gällde.
På slutet fanns det utbytbara blad men idag är det väl kolfiber som gäller ?

Tycker att de går av i större utsträckning idag än förr, vad säger ni ?


Helkomposit är det som gäller idag, känsliga men grymma för att bygga upp leverage i skotten
 

par

Patek
2-Faktor
Ryssarna filmar idag igen, finns det något annat lag som gör det i den utsträckningen?
 

par

Patek
2-Faktor
Tyvärr tror jag att ryssarna i deras typiska stil kommer gå ut sista minuterna för att spela fult, slåss osv.
 

Jonte73

Audemars
Sammanfattar turneringen som rätt bra med många bra matcher.
Kronorna räckte inte till alls i år vilket är riktigt illa tycker jag.

Blir intressant att se om mårts får vara kvar, ett år kvar på kontraktet men underligare saker har ju hänt i den branchen.

Canada är värdiga vinnare skönt att de slog ryssarna så övertygande, unnar dem segern i år.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Kul med ett tröstmål, det var de värda. Synd bara att det inte blev en jämnare match!

Jag tycker att det har varit en trevlig turnering med bra publik och bra arrangemang :)

God natt KS :)
 
Topp