• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HODINKEE - Eric Singer

Trevligt! Tack för det! Jag gillar snack om ikoniska klockor, historier och berättelser om klockor. Själv är jag hopplös, jag är helt osentimental när det kommer till de klockor jag äger. Men jag jobbar på det :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kul men Hodinkees alla andra "talking watches" program är mycket mycket bättre. Det enda som var speciellt var Patek:en, ett fickur... Nja...
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Trevligt! Tack för det! Jag gillar snack om ikoniska klockor, historier och berättelser om klockor. Själv är jag hopplös, jag är helt osentimental när det kommer till de klockor jag äger. Men jag jobbar på det :)

Det har väl också sina fördelar om man behöver flippa en eller två klockor för att finansiera det nya köpet. :happyhappy:
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Watchtime hade en intervju med honom för några år sedan. Om jag minns rätt hade han en riktigt maffig samling, det är bara lite som syns i detta reportage. Men kul att se! Tack!

Och, aningen OT, så är det ultracoolt att trummisen i KISS är en WIS. För en grånad hårdrocksrebell som undertecknad. ;)
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Watchtime hade en intervju med honom för några år sedan. Om jag minns rätt hade han en riktigt maffig samling, det är bara lite som syns i detta reportage. Men kul att se! Tack!

Och, aningen OT, så är det ultracoolt att trummisen i KISS är en WIS. För en grånad hårdrocksrebell som undertecknad. ;)

Fick också intrycket av att det bara var en liten del av hans samling. Hittade en intervju med honom när jag googlade lite på Blancpain tidigare i veckan.

http://www.watchonista.com/2914/watchonista-blog/news/eric-singer-kiss-talks-about-his-fifty-fathoms
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Jag får ofta idéer om att jag borde sälja någon klocka för att jag har för många, men när jag ser dom här trevliga inslagen så känns helt ok att ha fler klockor än jag använder och ta fram dom och klämma på dom ibland.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Vem drar igång en svensk version? 'Snacka klockor'? 'Klocksnack TV'?

Scocco, Steffo, några profiler från forumet borde definitivt passa i ett sådant inslag. Finns det några ytterligare svenska klock-profiler som skulle passa?

Vem tar tag i detta? Singular ? Go, go, go!
 
Topp