• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hodinkee om senaste Tudor Chronon

Wi

NLA
2-Faktor
Riktigt fin är den, gillar den egna designen skarpt.
Dock inget jag skulle köpt själv då jag tror man tröttnar på utseendet riktigt snabbt.
Utan att trycka på länken då, men vad är det för urverk? eta-tickare?
 

Ryttaren

Rolex
Me likes! Var inne på Nymans i västerås förra veckan och klämde lite...

Edit: det är ett ETA 2892 med Dubois-depraz piggyback tror jag de sa.

O4XPRzy.jpg
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Gillar den utseendemässigt men jag orkar inte med skruvade kronografknappar... Speciellt när e är så små och luriga att greppa :p
 

Sten

Cartier
Riktigt snygg på alla sätt och vis. MEN den kändes, vid ett snabbtest, som om det var en klocka man fått ur ett kinderägg. Tyvärr. Dock var det inte den blå/vita versionen, men jag antar att det är samma skal som den gråa.
 
Riktigt snygg på alla sätt och vis. MEN den kändes, vid ett snabbtest, som om det var en klocka man fått ur ett kinderägg. Tyvärr. Dock var det inte den blå/vita versionen, men jag antar att det är samma skal som den gråa.

Skulle vilja veta vart du köper dina kinderägg?, måste dra och köpa några direkt!
 
Topp