• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Holmqvist

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har köpt en Seiko av denne gentleman och det var inga konstigheter eller annat, snabb leverans och gott humör. Good guy.
 

Karlsson

Panerai
Sålde nyligen en klocka till Holmqvist. God kontakt och affären gick väldigt smidigt! Rekommenderas varmt!
 

Arvin

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av Holmqvist , inga konstigheter skickade den direkt efter betalning.
Good guy
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har gjort en mycket trevlig affär med Fredde, en Aerospace till mig och en PO till honom. Vi träffades f2f i Malmö, fikade och affären avlöpte hur smidigt som helst utan konstigheter. Helt klart en good guy!
 

Simola

Omega
Köpte en Glycine Combat Sub av Holmqvist. Affär med förskottsbetalning och leverans med post, allt sköttes smidigt.
Good guy!
/C
 

finnirgens

Panerai
Köpt en PO XL av Holmqvist! Klockan som utlovat i kanonskick! Snabb kommunikation och inget krångel! Kändes säkert redan efter första kontakt!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Just sålt en rolex till denna übertrevliga prick!
Smidig affär och betalning swishades snabbare än vad jag trodde:)

100% goodguy i min bok och ser gärna fler affärer i framtiden.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka i 30-40k klassen till denne herre. Bra kommunikation, snabb betalning och väldig trevlig och bekväm affär rakt igenom. Rekommenderas!
 

Blackmore

Panerai
Sålt till Holmqvist.

Allt gick snabbt och smidigt. Skulle inte tveka att köpa eller sälja till honom i framtiden.

100% good guy
 
Topp