• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Holmqvist

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Utan tvekan Goodguy! Köpte ett RubberB av den trevliga herrn. Mycket smidig affär och armbandet var tom. i bättre skick än väntat.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Vann klockauktion till förmån för BCF. Snabb insättning där han dessutom la till lite extra! Helt klart Goodguy!
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en Rolex 114060 uttagen Juli 2017, fullset. Måste säga att den var i RIKTIGT BRA SKICK. Kommer definitivt göra fler affärer med herr Holmqvist i framtiden. Såå himla nöjd. Snabb leverans också. Skickades med värde..:)
 

Code

AKA Vincent B
Sålde en Casio Mudmaster GWG-1000-1AER till herr Holmqvist.
Andra affären jag gjort med honom. Snabb betalning och som vanligt inga konstigheter. 100% goodguy..:)
 

Code

AKA Vincent B
Tillägg: Holmqvist skickade ett snyggt Rolex pouch till mig och swichade honom 100kr som han skulle hjälpa mig med att lägga in på BCF. Så definitivt goodguy. Verkligen att lita på. :)
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en Mudmaster av Herr Holmqvist. Gjort flera affärer med honom tidigare. Och fort 1000% goodguy..:)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till Holmqvist via distans, allt gick smidigt från första kontakt till avslut!
100% goodguy - gör gärna affärer med dig igen!
 
Bytte en klocka med Holmqvist. Jag bor i Finland, och posten fungerade inte perfect, men allt gick bra i slutet! Klockan var precis lika snygg som i bilderna. Goodguy!
 
Topp