• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag köpte en Rolex av Martin på senaste GTG'n, affären kan inte ha gått smidigare. En mycket trevlig herre och goodguy!
 

Jonaz

Rolex
Fick en aqualand skickad innan lönen landade på kontot och midsommarsnaps skulle handlas. Trevlig och rak, goodguy! Glad midsommar Martin!


iPhone | Tapatalk
 

maxmol

Panerai
Köpte en klocka av Martin. Affären var smidig och trevlig. Allt som utlovat.

Så om du läst 62 inlägg och inte är övertygad så skriver även jag under stort på att han är en riktig Goodguy! ;)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Handlat av martin på senaste, inga konstigheter, levererar alltid top! :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpte en mkt fin och välhållen Longines, upplever att skicket var bättre än beskrivet. Mkt nöjd över denna smidiga affär.

Goodguy i min bok alla gånger :)
 

Micke L

Cartier
2-Faktor
Har gjort affärer med Martin igen
Som vanligt hygglig, hjälpsam och otroligt smidig att göra affärer med

Mvh
Micke L
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Toppenkille, allt gick som på smör. Kommunikationen var snabb och smidig! Skulle handla igen utan tvekan. 100% Goodguy.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort en smidig bytes affär med Martin, inga som helst problem! :)
Kan rekommenderas!

Mvh
Micke
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt klocka. Bra och rak kommunikation hela vägen. Swishade en fredag och fick klockan direkt i näven på måndagen.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt, igen.. Lika nöjd som senaste gångerna!

Ser fram emot nästa affär.
 

j.hanb

Breitling
Köpte nyligen en Rolex 1500 av Martin och stämmer in i hyllningskören. Enkel, rak och ärlig kommunikation. När klockan kom fram var den som beskrivet och leveransen var snabb.

Kan varmt rekommendera Martin som säljare!
 

isbjörn

Panerai
Deal in peace.
Köpte en DJ av Martin. Innan han skickar till mig blir han varse att länken på inte är koscher. Han meddelar mig direkt, innan jag har en aning, och fixar sedan fram en korrekt orginallänk pronto.
Good guy.
 
Topp