• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

reffen

Omega
Köpt en Rolex, efter vår resa så litar jag 100% på Martin. Klockan pajade vid ägarbytet/frakten troligen, Martin tar då på sig att fixa allt utan kostnad! riktigt grymt, slutar med att jag får en ny servad klocka med ny rotor, och självklart låter jag inte Martin stå för hela kostnaden utan hjälper till med kostnaden så båda blir nöjda. Så efter att ha skickat klockan fram o tillbaka och väntat på service för att sen få klockan, så kan jag inte annat än att säga att han är en riktig GoodGuy!!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Har ju glömt att återkoppla men Höök är jäkligt bra att deala med, han är värmlänning och det borgar för vett och ärlighet.
 

leha20

Breitling
Vill ännu en gång tacka Martin för att ha leverart en sådan fin klocka till mig. Otroligt smidigt att göra affärer med Martin, jag ställer mer än gärna upp som referens om ni undrar över något.

Hoppas på fler affärer i framtiden.
Må så gott!
Mvh,
Leo
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Svårt att skriva något som inte redan skrivits om en kille som har 6 sidor i sin goodguy-tråd..
Byt/köpte en jättefin 1803 DD av Martin.
Smidig och snabb i kommunikation, välpaketerad och snabb i logistik.
Svarade dessutom snabbt på alla mina frågor och skickade massor av bilder utan att knussla:)
All good!
 

tissoter

Audemars
Köpte en Breitling aerospace av Martin, fungerade långt över förväntan. Snabb och smidig affär, klockan var snyggare än på bilderna. Box och papper i sin ordning. Sen ett stort plus är att jag eftersökte vart man kunde köpa en breitlingkeps. Då svarade Martin att han kunde ordna en sån och lite andra saker :) bättre affär kan man inte få. Bra kontakt hela tiden. 100/100 %
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag köpte en länkbit av Martin. Mycket, mycket nöjd då det gick hur smidigt som helst och med snabb leverans.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Köpt vintage rolle av @martinhook, fungerade riktigt smidigt. Han ställde upp utan konstigheter efter köpet men en ny del som var trasig. Skulle gärna göra affärer igen.
 
D

Deleted member 6965

Guest
Grymt smidigt har sålt till Martin och det sköttes exemplariskt! En riktig goodguy! Rekommenderas verkligen!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Panerai av @martinhook . Mycket bra kommunikation och klockan skickades bra förpackad t.o.m. innan full betalning var genomförd. Allt motsvarade förväntningarna. Goodguy!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Vad finns det att tillägga? 4 sidor av goda omdömen och här kommer ett till. Köpt en klocka i 60-70k klassen av denne herre. Blixtsnabb frakt, trevlig kontakt och tillmötesgående igenom hela affären. Rekommenderas.
 
Topp