• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nu bytköpt av Martin! Som alltid smidigt och tryggt att göra affärer med honom. Kommer definitivt göra affär igen!!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Hjälpte en kollega att köpa en klocka från Mr. Hook.
Bra kommunikation, snabb leverans. Posten slarvade bort brevet med alla kvitton, men det ordnade sig ändå i slutändan.
Tummen upp!
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Köpt en patek 5167 av Martin som jag rekommenderar helhjärtat!
Martin är väldigt tillmötesgående och har alla ingredienser som man vill se hos en säljare - gör gärna fler affärer med dig igen!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Köpte en Tudor BBB åt en kompis av Hook. Smidigt från början till slut. Köper gärna fler klockor i framtiden. En goodguy!
 

Cryssarn

Rolex
Köpte en Rolex Air king av Hook. En enormt bra säljare som rekommenderas för allt från köpare som köper för första gången till ärrade veteran. Tack för allt Hook
 

A.J.

Panerai
Jag har gjort några affärer med Martin... Superkille som rekomenderas starkt! Tummen upp från mig!!:)
 

Whitening

Breitling
Min första affär med Martin och jag köpte en Longines Heritage Military COSD på distans. Klockan enligt beskrivning och snabb leverans. Martin är en hedersman och jag gör gärna affärer med honom igen. Tack!
 
Topp