• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hot Shots!

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Du får ingen like för Hot Shotsen som sådanna, men för nostalgin! :D
Dricker folk sådana "på riktigt" nu igen, eller är det nå´n slags ironi?

Minns en gång för läääänge se´n (det måste f-n vara 20-22 år sedan - minst...) när dom var inne i Sverige & jag var på charter till Kreta(?) & skulle prompt ha Hot Shot. Bartenderarna hade inte en aning, så jag fick helt enkelt gå bakom baren & lära dom! ;)

Skål, pôjkar, men byt drinkar för faaaaan!
 
Du får ingen like för Hot Shotsen som sådanna, men för nostalgin! :D
Dricker folk sådana "på riktigt" nu igen, eller är det nå´n slags ironi?

Minns en gång för läääänge se´n (det måste f-n vara 20-22 år sedan - minst...) när dom var inne i Sverige & jag var på charter till Kreta(?) & skulle prompt ha Hot Shot. Bartenderarna hade inte en aning, så jag fick helt enkelt gå bakom baren & lära dom! ;)

Skål, pôjkar, men byt drinkar för faaaaan!
När jag la ner bartender karriären 97 så var dom helt borta utom under perioden då en massa plebs varit ute och druckit julbord med sin ABB avdelning. När dom senare under kvällen trillade in hos oss så var det inte ovanligt med beställningar på 15-20 stycken:banghead::mad:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Fixa lite aphjärnor så blir jag imponerad. :D


Fy fan va vidrigt! :) Cementblandare vet jag även att det fanns något som kallades. Har för mig att det är ungefär samma sörja (om inte samma som aphjärnor) som man ska skölja i munnen så skar sig och blev till en jävla "gröt" i käften. :woot:
 
Topp