Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hotet mot Flingan :-)

Diskussion i 'Vintage' startad av Joshua3, 2 september 2014.

1. Joshua3
    Trådstartare

Joshua3 Friends of KS

DI.SE har börjat skriva om Tudor Snowflake :)

Vad tycker ni om Tudor Snowflake läget just nu? kommer den fortsätta upp i pris?

Hur ser ni på bytta delar så som bytta visare? Bytta tavlor? Skadade tavlor?

Om man får lägga ganska mycket för en komplett klocka i bra skick skulle ni göra just det? Lägga mycket? Eller kan man nöja sig med en som inte är tipp topp med billigare pris?

2. poormans

poormans Präst

jag har aldrig gett mer än 17,5k för en flinga men sista jag köpte var typ 2012 eller 2013 nu ligger de flesta över 3,5k usd och de är populära, verkar nästan dyrare med no date än med date

tror det är som vanligt, bara att handla och inte kolla bakåt,

då kan man lätt bli deppig, när jag började sukta efter milsubbar låg en ok fullspec ifrån jed på ca 30 k gbp, idag sällan under 75k gbp, mellanskillnaden hade inte gjort ont någonstans

cheers
    christian

3. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Frågan är om man längre hittar no date flingor.....?

4. poormans

poormans Präst

ja hittade denna i mitt bankfack ;) skämt åsido det finns alltid att köpa frågan är väl hur mkt man vill betala, de har helt klart blivit dyra men det har alla rolex plexi sportklockor

cheers
    christian

paradis och Scaramanga gillar detta.