• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot 15.000 kr. Värt det?

Chrisse

Patek
2-Faktor
Tror TS driver med oss, om han är det minsta klar i knoppen ser även han den är fake.

Tittar men närmare, bilden är iof dålig, ser detta ut som en kvarts. Man ser inte den mekaniska verket genom skeletton plattan. Krono-visarna sitter för tätt ihop. osv.

Så TS, för att bevisa att även du inte är fake, överbevisa oss med fler bilder. Är den fake, vilket jag tror, hoppas jag du handlar i okunskap.
 

Charles_

Rolex
Ser ut att vara en fake Aero bang Morgan ? Limited edition 100 ex om jag förstått det rätt, den äkta dvs.
Hublot_Morgan.jpg
LE om 500 ex.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Konstigaste tråden någonsin på detta forum haha, eller? Den är givetvis inte äkta. Snipp snapp snut så var sagan slut.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Ett par snabba som jag såg efter att ha ägnat 1 minuter åt det hela
På bilden Christian Henning lade upp så finns inte namnet angivet på tavlan, undre urtavlan ser ut att ha markeringar 24, 8 och 16,
På bilden Snoozarn lade upp finns namnet angivet på tavlan, undre urtavlan ser ut att ha markeringar 4, 8 och 12

Finns säkert en uppsjö med fler detaljer som skiljer men lägger inte ner mer tid på detta
 
Topp