• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot, AP, LW

Klockfanatikern

Breitling
Jag vill ha en klocka i samma stuk som Hublot, Audemars piguet och Linde werdelin. Fast för billigare peng, några tips?
Har hittat denna guess klockan men vill ha något som är mer likt märkena jag nämnde där uppe.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    56.4 KB · Visningar: 181
  • image.jpg
    image.jpg
    33 KB · Visningar: 213
  • image.jpg
    image.jpg
    132 KB · Visningar: 201
  • image.jpg
    image.jpg
    224.9 KB · Visningar: 200

Callxx

Cartier
2-Faktor
Om du är så Hellbent på att ha en fet hublot får du ta ett sms-lån.. Är inte det ett alternativ rekommenderar jag dig att följa våra tips.. :)
 

Klockfanatikern

Breitling
Om du är så Hellbent på att ha en fet hublot får du ta ett sms-lån.. Är inte det ett alternativ rekommenderar jag dig att följa våra tips.. :)
Jag lyssnar på er till 100%, jag kom bara hit för att se ifall någon visste någon klocka som var i liknande stuk som hublot, AP, LW osv. Fast för billigare pris i och med jag inte har en egen budget.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Kan det här va nåt? Går att få för en rätt billig peng, framförallt på utländska sidor. En Bulova Marine star av nåt slag. Det är dock en kvartsare!
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1426666343119.jpg
    uploadfromtaptalk1426666343119.jpg
    42.9 KB · Visningar: 96
Topp