• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Hublot big bang all blue...

richard

Breitling
tag chansen.. var en av de lyckliga ägarna till endast en av 500klockor tillverkade... 393/500! Jag är första ägaren som använt klockan... vissa av plast detaljerna sitter fortfarande kvar! Det är dags för mig att prova något annat, skulle helst vilja byta till en annan hublot, minst 44mm.. men kom med förslag, pengar upp eller ner fungerar! detta är modellen 301.EI.5190.RB... ceramic, pvd etc.. kan även tänka mig att sälja den till ett vettigt bud!

Någonstans runt 72k hade jag tänkt mig för klockan om du vill köpa den

Jag är ny på forumet, men har många bra referenser, bland annat så köpte jag klockan från detta forum och personen är en väldigt aktiv klock entusiast!

kontakta mig om ni har frågor etc.. gör helst affären f2f I stockholm.. tack!

lECoOoJ.jpg


cPl87Sk.jpg
 
Topp