• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hublot chrono24

holma20

Panerai
skulle behöva lite tips och hjälp angående chrono24 vill jättegärna köpa mig en hublot klocka från chrono24 runt prisklassen upp till 15-16k men är lite osäker på om det är säkert eller hur man går tillväga....
är det någon som beställt eller har koll på chrono24 ?
mvh Alexander.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Chrono24 samlar ju säljare över hela värden, på själva Chrono24 kan man lita på men frågan är om man kan lita på alla försäljare.
Men det finns en bra tråd på forumet som tar upp bra försäljare på Chrono24.


Hublot för 15-16K, finns det? Vintage?

Edit: ah, Hublot Classic
 

holma20

Panerai
Chrono24 samlar ju säljare över hela värden, på själva Chrono24 kan man lita på men frågan är om man kan lita på alla försäljare.
Men det finns en bra tråd på forumet som tar upp bra försäljare på Chrono24.


Hublot för 15-16K, finns det? Vintage?

okej får kolla lite där då :)
aa finns ett par st finns t.o.m hublot för 8k fast det ät ju kvarts då men kanske funkar de me:)
 
För 8k hade jag personligen kört på något lite roligare, kanske Longines eller något annat vintage.
(Hublot enligt mig är inte speciellt värt såvida det inte är de nyare modellerna, alltså -05 och senare sedan Big Bang introducerades.)
Hublot MDM med Quartz och i damstorlek är nämligen det som finns för kring 8k, och dessa är VÄLDIGT små för nästan alla handleder av män, men jag tänker inte döma någon så vill du köra på den, go for it!
 

holma20

Panerai
För 8k hade jag personligen kört på något lite roligare, kanske Longines eller något annat vintage.
(Hublot enligt mig är inte speciellt värt såvida det inte är de nyare modellerna, alltså -05 och senare sedan Big Bang introducerades.)
Hublot MDM med Quartz och i damstorlek är nämligen det som finns för kring 8k, och dessa är VÄLDIGT små för nästan alla handleder av män, men jag tänker inte döma någon så vill du köra på den, go for it!

nej ja håller me men om jag ska köpa någon så blir de ju en mekanisk, har mest varit intresserad av hublot de är väll därför. sen har jag inte råd med dom lite nyare:)
 
Topp