Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

hublot chrono24

Diskussion i 'Diskussion' startad av holma20, 16 mars 2015.

1. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

skulle behöva lite tips och hjälp angående chrono24 vill jättegärna köpa mig en hublot klocka från chrono24 runt prisklassen upp till 15-16k men är lite osäker på om det är säkert eller hur man går tillväga....
    är det någon som beställt eller har koll på chrono24 ?
    mvh Alexander.

2. EricMcG

EricMcG Friends of KS

Chrono24 samlar ju säljare över hela värden, på själva Chrono24 kan man lita på men frågan är om man kan lita på alla försäljare.
    Men det finns en bra tråd på forumet som tar upp bra försäljare på Chrono24.

Hublot för 15-16K, finns det? Vintage?

Edit: ah, Hublot Classic

3. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

okej får kolla lite där då :)
    aa finns ett par st finns t.o.m hublot för 8k fast det ät ju kvarts då men kanske funkar de me:)

4. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Vilken modell är det?

5. EricMcG

EricMcG Friends of KS

Kolla referenser och kolla noga vad som ingår i priset. Många luras genom att sätta ett bra pris men sen en väldigt omotiverad hög frakt.

holma20 gillar detta.
  6. Echo Delta

Echo Delta Präst

Från:
    Storbritannien
    För 8k hade jag personligen kört på något lite roligare, kanske Longines eller något annat vintage.
    (Hublot enligt mig är inte speciellt värt såvida det inte är de nyare modellerna, alltså -05 och senare sedan Big Bang introducerades.)
    Hublot MDM med Quartz och i damstorlek är nämligen det som finns för kring 8k, och dessa är VÄLDIGT små för nästan alla handleder av män, men jag tänker inte döma någon så vill du köra på den, go for it!

7. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

8. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

nej ja håller me men om jag ska köpa någon så blir de ju en mekanisk, har mest varit intresserad av hublot de är väll därför. sen har jag inte råd med dom lite nyare:)

9. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
  10. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

nej inte jag heller så såg jag att en kompis hade en på handleden så berätta han lite, :) hade varit kul att ha en hublot i sin samling :)

Holmqvist gillar detta.
  11. Galaxy

Galaxy Friends of KS

12. LoveNorstrom

LoveNorstrom Torpare

Eller hur! Kanske ska slå till!

13. holma20
    Trådstartare

holma20 Borgare

Va dumt å lägga ut de här, snor ni dom klockorna ja vill ha:) haha

LoveNorstrom gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield