• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Hublot Classic Fusion 45mm Zirconium

Chattras

Cartier
Säljes eller bytes

Hublot Classic Fusion 45mm Zirconium, ref. 511.ZX.1170.LR. Klockan är inköpt ny av mig på NK i Göteborg i April 2012. Garanti kvar till April 2014. Allt som medföljde vid köpt är kvar och således full set. Även ett separat värderingsintyg utfärdat av NK medföljer.
Klockan är servad i December 2013 pga garantiärende och håller tiden på sekunden. Dokumentation på detta finns. Klockan bär spår av användning i form av hairlines på ringen, inget som stör så som dings eller dyligt, men är i mycket gott skick. Klockan har den något dyrare gummiremmen med läder på framsidan.
Jag finns i Göteborg för F2F men reser en del i jobbet så med lite framförhållning kan F2F lösas på andra ställen i landet. Klockan kan givetvis skickas om så önskas.
2w6RGRs.jpg

tNrfkX3.jpg

jLjxGNc.jpg

QfSR4OR.jpg

milMwzY.jpg


Pris 35.000kr. Kan även tänka mig byte mot sportrolex så som GMT 2, Sub, Seadweller eller dyl. Kom med förslag så får vi se vart det leder. Är speciellt ute efter GMT 2 Pepsi och Rootber men allt är av intresse. Även pengar upp från min sida kan vara aktuellt.
Hör av er via pm eller mail till chattras(a)glocalnet.net.
 
Topp