• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot superb black magic limited edition

Portofino

Panerai
Håller med. Kör på en nyare classic fusion istället.
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänk på att den är nästan 10 år gammal och att servicehistorik inte nämns.
 

Highlights

Breitling
Tack för bra svar! Ja det känns som att det är lite tunnt med info om klockan, ska nog kika på en fusion istället:angel:
 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Keram
Vad menar du?

Och givetvis ska du slå till, den klockan till din stil vore perfekt. Jag var själv extremt nära att köpa den Classic Fusion när den låg ute här. Stenhård.

Aningen luddigt inser jag.. MEN keramik är väl standard svart? Då behövs väl inget pvd, eller är det keramik plus pvd:ade ståldetaljer i boetten? Mmm har kollat lite på denna men det blir lite för rörigt med alla detaljer i vitt och rött tyvärr. Lutar åt en keramisk Classic Fusion om jag kan hitta till ett vettigt pris innan sommaren.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Keram

Aningen luddigt inser jag.. MEN keramik är väl standard svart? Då behövs väl inget pvd, eller är det keramik plus pvd:ade ståldetaljer i boetten? Mmm har kollat lite på denna men det blir lite för rörigt med alla detaljer i vitt och rött tyvärr. Lutar åt en keramisk Classic Fusion om jag kan hitta till ett vettigt pris innan sommaren.

Håller helt med dig med gällande att det är rörigt med den som omtalas. Bara det att det är en kronograf får mig att backa.

Jag har bara kollat på den senast Classic Fusion och den är väl helt i keramik? Det är bara att hoppas att det finns några där ute även om jag tror att det är samma klocka som har annonserats här ett flertal gånger och även på blocket. Det får bli Rob för dig.;)
 

jonny

Breitling
Modellen super b ( hehe roligt modell namn :p) har varit ur produktion ett antal år så det är något värt att tänka på, sen har jag hört att dom är riktigt svårsålda på beganat marknaden
 
Topp