• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot!? (Tour Auto)

hublot_image.3285473.jpg


Det skrivs nästan inget om Hublot på KS.
Jag gillar Tour Auto. Kanske inte som en klocka man har varje dag, men kanske när man kollar F1 eller när man åker med bilen och köper glass på samhället.

Vad säger ni?

Posta gärna er drömhublot (om ni har någon), annars är det fritt fram för att vräka ur sig sin avsky mot märket.
:eek::woot:
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Grymma dinkor.... Har haft en IB som såldes för nåt år sedan. Hublot är helt klart ett favvomärke!
 
C

China

Guest
Jag har ganska svårt för klockor i den här prisklassen med mer eller mindre modifierade ETA verk. Men å andra sidan så är smaken är som baken, och det finns dyrare klockor med tråkigare urverk.
 

POO

Panerai
Grym!
De har en del pjäser som leder till ögoncancer, precis som Rolex, och får mycket skit för dem men deras andra klockor glöms ofta bort.
 
U

urinvånaren

Guest
Nä det här går inte för sig, tavlan är rörig och fartranden ser ut som ett bromsspår i kalsongen, tyvärr;)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Hublot må vara väl häftigt prissatt, men de har en hel del mktmkt sköna klockor.

Haft ett par olika, och de håller bra klass.

Plus de vågar sticka ut, vet det inte funkar för alla, men kul när vissa vågar
 

John R

Panerai
Gillart men...

...höjer dock ett varningens finger. Färgstrimmor kan vara kul en dag eller två sedan
inser de flesta med god smak att det inte har god smak.

Beträffande märket så gillar jag bara Hublot för att Davvan gör det. Känns lite som om Davvan i detta fallet är killen
som blir sist vald i gymnastiken.

Jag väljer jag Hublot. Jag väljer Davvan!

:)

/John R
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kan på ett sätt gilla modellen du visar, skulle själv vara beredd att betala någonstans 1/10 (tag heuer priser)av vad de begär för den. Tyvärr ser den lite replica ut redan orginal (detta gäller alla hublot)
 

Stråkarn

Omega
2-Faktor
Alltså, Hublot tilltalar inte mig alls. Har lite svårt för dom. Cool idé dock med bandet och urtavlan
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Måste tyvärr hålla med majoriteten. Hublot känns lite som ett hittepå märke typ Jean Richard eller dylikt. Dom ser inte så dyra ut som dom är.
 

carlanton

Audemars
Jag älskar Hublot! Måste ses och provas i verkligheten. Ser billigt ut på bild, men känns väldigt gediget och rejält.

Min tjej har en liten quartzare med diamanter, men den funkar inte riktigt för mig...
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
det blir en diss för mig, hublot stilen är inte min grej, men som china säger: smaken är som baken!
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Usch och fy. Faller inte mig på läppen öht.

Som någon sa är en "fartrand" (tänk snusk) fortfarande en fartrand.

Undantaget är gvs på en Dodge Viper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

AndyK

Cartier
Denna modell var helt OK, men ändå något som tar emot.
Är inte någon större fan av Hublots formgivning. Av någon anledning måste de ha den där ringen med skruvskallar på alla sina modeller känns det som...
 
M

Malm

Guest
Hublot gör verkligen inga snygga klockor, Men denna var bland det minst skitfula jag sett.
 
Topp