• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot VS AP recension

KenKun

Patek
2-Faktor
Första gången var jag ung och dum och det blev stökigheter på ett uteställe. Summa summarum, förmodligen gick remmen av och klockan flög iväg. Återhittades aldrig.

Andra gången blev klockan stulen mitt på ljusa dagen på affären zara mitt i Göteborg. Skulle bara prova nått snabbt, klockan var för stor för att gå genom armen så tog av den i 10sek för att dra på mig tröjan eller skjortan eller vad det nu var.. Efter det var klockan borta. Förmodligen någon som sett mig innan o följt efter mig för att så få sin chans..
Ingen försäkring hade man heller så det var bara att bita ihop. Är betydligt försiktigare nuförtiden

Är väl ganska mycket mitt eget fel också spec. Första gången men är inte lätt för en bonde att va i stan och tro gott om alla :p
Du är åtminstone två erfarenheter rikare :)
 

RJE

Omega
2-Faktor
Tack för en fin jämförelse! Det är två riktigt grymma klockor och jag kan bara gratulera till god smak och stil :)
 
Topp