Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Är det någon som har koll hur man går tillväga vid garantiservice på oöppnad Speedy med internationell garanti? Sickar jag klockan till Swatch Group direkt eller går jag via lokal Omega AD? Är det något annat att tänka på?
Tacksam för råd och tips
mvh, Jonas
Jag hade kontaktat Swatchgroup direkt, lämnat eller skickat den själv går fortare, det är inte alltid att AD, hinner skicka din klocka samma vecka. Dom kanske precis skickat in sina reklamationer och då blir klockan liggande ett tag. Tror Swatch Group, har retursedel dom kan maila till dig.
Själv är bäste dräng!
Nedre subdailen nollställer inte korrekt mot kl 12.Hade gått till AD. Vad är det för fel på klockan?
Tack för tipset! Fick du snabb respons från dom eller tog det tid?
Ring till deras, växel så kopplar dom dig, till serviceavdelningen, så har du alla svaren!
http://www.omegawatches.com/customer-service/find-service-center/map/store-details/4181
Klart, ringde serviceavdelning, de skickar ut en box till mig så skickar jag in klockan tillsammans med garantikortet. Då vet alla hur det funkar