• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur få flickvän att förstå?

Oyster

Omega
Att Michael Kors inte är en riktig klocka.

Jag har visat henne Oris, Certina, ett par Seikos och lite andra ur med olika detaljer.

Hur skall jag bära mig åt för att få henne att intressera sig något när det gäller riktiga klockor?

/O


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

max

Dancing Queen
Varför? Vill du att hon ska försöka övertala dig att gilla hästar, scrapbooking eller handväskor (nu håller inte alla tjejer på med sånt men poängen är att man inte måste ha samma intressen).
 

addeh

Cartier
Håller med David! Har låtit tjejen låna min 16570 och det verkar ha tagit skruv. Pratar om att hon vill ha en DJ eller airking nu.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Vad tror du om att börja med det omvända? Att hänge dig lite åt hennes intressen (om du inte redan gör det), så kanske det omvända sker och så vips...

Så gör jag... Och andra hälften intresserar sig för hästar... Det ger - för att uttrycka sig milt - utrymme för mina intressen... :D

A
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tala om för henne att det sitter ett citizen-urverk i som sitter i klockor för 500kr så blir det nog tyst på henne om det är det du vill.
 

Sond

Patek
1. Acceptera henne som hon är.
2. Köp en klocka motsvarande det dyraste du har. Har du inte råd med det så säljer du din/a klockoroch köper en herr och en damklocka för det du har råd med.
3. Återkom med resultat.
 

Oyster

Omega
Vad tror du om att börja med det omvända? Att hänge dig lite åt hennes intressen (om du inte redan gör det), så kanske det omvända sker och så vips...

Så gör jag... Och andra hälften intresserar sig för hästar... Det ger - för att uttrycka sig milt - utrymme för mina intressen... :D

A

Jag är inte den som är den, så att säga. Men gå i timtals och kolla utstyrsel i form av klänningar, skor, väskor, mössor, smycken (ej klockor), byxor och allt därtill intresserar mig inte. Köpa kläder ska vara enkelt, gå fort, speciellt om man vet vad man är ute efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag är inte den som är den, så att säga. Men gå i timtals och kolla utstyrsel i form av klänningar, skor, väskor, mössor, smycken (ej klockor), byxor och allt därtill intresserar mig inte. Köpa kläder ska vara enkelt, gå fort, speciellt om man vet vad man är ute efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jamen då måste du ju verkligen ha förståelse för hennes ointresse...
 
Topp