Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hur får vi fler aktiva tjejer på Klocksnack?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 16 september 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Blev ju lite intresse runt min tråd om armband till frugan där bla någons fru hängde över axeln och kollade.
    (Sond, så fort jag får offert så PMar jag dig)

Tänkte att om vi visar upp våra tjejers klockor, så kanske det blir kul att kolla på och rätt vad det är så puttar de undan oss från datorn, reggar sig och postar själva. Så jag börjar väl då så får vi se hur det slutar.

Cartiern skall vara lite av finklockan, iaf när den fått nytt rött armband, detta är inte såhär snyggt just nu. Hermesen är vardagsquartzen.

Sond gillar detta.
  2. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    Finns en liknande tråd redan =).

3. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Ok, jag kunde sökt först, men då låter vi denna försvinna neråt.

Mårtenssons ur Brookfield