• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är du, egentligen?

Fyll i din ålder, där du passar in.


  • Totala väljare
    375

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
bSwpPxY.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Bra tråd! Nu får vi äntligen veta det Daviden, Denke och Spencer66 vet!

I nästa tråd blir det svårare med sanningen. "-Hur många timmar per dag spenderar ni på klocksnack.se?"
 
  • Like
Reactions: WHU

demondave

Rolex
Svårt det här. Passerat 30 med god marginal, inne på det trettiotredje året med marginal. Frågar någon mig om åldern får jag börja räkna upp från 26-27 någonstans, tyst för mig själv som tur är, innan jag kommer på svaret själv. Inget åldersnojjande eller krisande alls, kanske tack vare att jag inte har en susning om hur gammal jag är :D

Mottot är annars; Du är inte äldre än du ligger!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Bra tråd! Nu får vi äntligen veta det Daviden, Denke och Spencer66 vet!

I nästa tråd blir det svårare med sanningen. "-Hur många timmar per dag spenderar ni på klocksnack.se?"
Ikväll: allt för många. Vet inte varför jag fortfarande sitter här. Har lite för mycket jobb som borde bli gjort och för många jobb mail som borde svaras på. Nåja, är en dag imorgon också.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Var ju lite skojsigt det här; hade gissat på att min grupp, dvs. 31-40 skulle vara störst, men det verkar som om ungtupparna 21-30 är störst till antalet.. Hade detta varit ett val hade de inte haft långt kvar till att få egen majoritet :wideyed:
 
Topp