• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är DU? (Poll)

Jag är...


  • Totala väljare
    743

JaTack

Rolex
2-Faktor
ja, man ska väl se det så.. blir mest irriterad över att fan, tror dem verkligen att jag kommer för att köpa en burk 5.3 för att jävlas med dem komi gen liksom

Hehe, jag är i och för sig bara 25 men de kollar alltid även om jag bara är inne och köper en burk/flaska. Säkerhet framför allt ;)

Edit: Kuriosa är att Systembolaget är en av de mest eftertraktade arbetsplatserna i Sverige.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Samma här, rullar över till 24 i september. För två år sedan mådde jag faktiskt kasst över åldersnojan men nu är det varken eller.

Jag tror inte jag har någon åldersnoja alls. Men snarare typ, att jag tex jobbat med samma sak, utbildad i typ 6 år redan. Börjar bli lite sådär :typ vad ska jag göra sen? Men sen tänker jag till en gång till och inser att jag har det bra och inte behöver stressa ett skit över någonting. Vilket känns bra! Haha.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Kul att denna tråd hålls aktuell. över 500 av SNART 8000 medlemmar (det är nära nu) har svarat.
Sedan tycker jag @Spencer66 ska se över och rensa i gråtott kategorin, synd att ni ungdomar ska känna er så gamla.
Misstänker dock att ni inte kan redigera i pollen.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
33, oklart hur det står till fysiskt! Somnade sittandes med plattan i handen, i soffan, klockan halv sex på eftermiddagen igår :D

Ser yngre ut nu än när jag var 18 :), dock med fler grå hårstrån
 
Senast ändrad:

Bolio

Panerai
Börjar så sakteliga likna min avatar ovanför axlarna, kan dock inte tillskriva mig hans klokhet än. Min fru gjorde att jag kände mig ung rätt länge men nu har det blivit tvärt om, man skulle tagit en äldre fru så man fick känna sig ung igen. Problemet är att jag inte gillar gamm tanter så jag får stå ut med min unga fru ett tag till :rolleyes:.
Ålder föresten vad har det på ett klockforum att göra? Hit kommer man väll för att kunna släppa vardan och hålla på med nått man brinner för och kunna drömma sig bort.
Och så kommer TS med en sån skit tråd så man blir dep på sin favvo sida. Hur f.. kan man TA UPP ÅLDER HÄR vet hut :banghead::drowning::rage:.
 

aldraren

Omega
Ett par månader in på "vintage". Det är märkligt hur lite den mentala åldern har ändrats de senaste 20 åren ;)
Blev kallad för "gubbdjävel" när jag var 18 så det fick jag överstökat rätt tidigt :)
 

Stenman

Omega
"Men va? Är du bara 25? Trodde du var äldre.." har man fått höra ett gäng gånger under det här året. Jättekul när man var yngre att få höra att man såg mogen ut, men hur fan kommer man då inte att se ut den dagen man verkligen är äldre/mogen..? :nailbiting: Bådar inte gott helt enkelt.
 
Topp