• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur köpa?

Zebbe

Breitling
Hej alla! Ny här.
Surfade in här av en slump när jag googlade en viss klocka. Den säljes här och jag skulle vilja köpa den. Så jag registrerade mej, men det står att jag ej har behörighet att svara...
Hur gör jag då?
 

Glusch

Cartier
Om du planerar att fortsätta hänga här på forumet kan jag informera om att man generellt sällan kommenterar direkt i säljannonserna utan tar det i privat konversation med annonsören för att hålla tråden ren och fin. Hur som helst, lycka till med klockköpet!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Om du planerar att fortsätta hänga här på forumet kan jag informera om att man generellt sällan kommenterar direkt i säljannonserna utan tar det i privat konversation med annonsören för att hålla tråden ren och fin. Hur som helst, lycka till med klockköpet!


Och om du planerar att hänga vidare, så kan jag informera om att det inte går att kommentera i annonserna… ;)
 
Topp