Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur vet du att det var en hon?
Kan inte se var det framgår att det var en hon. Kan du?Du vet ju att det är en hon, sluta fjanta dig
Hur går det? Vart öppet 30 min nu..
Grattis! Hoppas ni får en strålande och oförglömlig dag!Bröllop idag. Måndag blir det
Grattis! Hoppas ni får en strålande och oförglömlig dag!
Olyckor händer, vi är inga robotar. Nu är det upp till Rob att göra rätt för sig!
Olyckor kan absolut hända. Men att det inte upptäcks innan klockan lämnar urmakeriet tycker jag är dåligt (för jag utgår ifrån att det är ett ärligt misstag och inte att man har märkt detta men skitit i att säga något).
Ibland får man intrycket att repor, särskilt på baksidan, är något som klockbutiker/AD inte tycker är så farligt. T.ex. när man lämnar in en klocka för service och dom släpper ner klockan i en plastpåse.
Grattis! Hoppas ni får en strålande och oförglömlig dag!
Om det nu är ditt bröllop alltså
Hade annars varit stenhårt att vara inne på KS på sin bröllopsdag!Tyvärr inte jag. Endast Bröllopsgäst
Absolut känner precis lika, sen är det också känslan av att någon annan som man betalt för en tjänst gjort reporna, saker jag gör själv kan jag leva med, Är tyvärr lite för petnoga ibland. Sen är frågan hur man kompenserar!? går det egentligen att bli helt nöjd efter något sådant här.Håller med. Man blir betraktad som en jobbig kund när man påpekar något sådant. "Det syns ju inte..." Handhavandet med påsen är en annan klassiker. Antar att dem är vana vid att folk inte bryr sig.
Jag blir uppriktigt lite besviken på många av er. Många verkar vända kappan efter vinden och haka på tåget om att klaga på Rob Engström. Jag kan lova att ingen av dem är illvilliga och oförsiktiga i sitt arbete.
Det känns som att attityden i denna tråd varit väldigt annorlunda om de fortfarande varit forumsponsor. Sluta med att haka på ett "hate train" bara för att en person haft ett ärende som gått snett.
Var sakliga, korrekta och snacka inte skit om saker man inte har erfarenhet av är mitt tips. Låt TS och Rob talas vid om detta, reda ut vad som skett och ordna eventuell kompensation.
Sluta klanka ner på att det är "dåligt gjort" etc. Det hjälper inget alls och kommer knappast göra Rob på bättre humör.
Fast det är väl så det här forumet fungerar, så varför skulle det vara någon skillnad i det här fallet. Ganska många företag och urmakare som sågats jäms fotknölarna här för skitsaker, ska man ha frikort som f.d. sponsor? Känns väl som att verkligheten hinner ikapp förr eller senare. Problemet är väl också att en del företag både frångår rutiner och pressar sin personal för hårt ibland. Resultatet är att kunderna blir lidande då man sänkt ribban och fokuserar på intäkterna. Det finns heller ingen urmakare som är felfri, vad det beror på i det här fallet finns väl inga skäl att spekulera i. Huvudsaken är att problemet blir åtgärdat och kunden nöjd i slutänden.