Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hur lägger man upp bilder....

Diskussion i 'Diskussion' startad av wayne, 14 april 2013.

1. wayne
    Trådstartare

wayne Friends of KS

från en surfplatta efter uppdateringen? Får det inte till att funka, kan inte förhandsgranska bilder.

2. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tror bildfunktionen ligger nere pga hög belasting. Jobbas antagligen på det.

Målarn gillar detta.
  3. wayne
    Trådstartare

wayne Friends of KS

OK
    Tack för ditt svar

4. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Det funkar inte för mig heller längre via tapatalk. När jag laddar upp bild Står att jag inte har permission to perform this action....

5. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    En fråga. Mina bilder blir bara ett litet frågetecken när jag lagt in länken. Vad gör jag för fel? Vilken hemsida laddar ni upp bilden på först innan man skriver länken här på KS?

6. Per

Per Björklövens finest

7. Per

Per Björklövens finest

8. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Nu fick jag ordning på det. vilket jobb. gjort ungefär 10 försök, men nu fungerar det för mig. KÖrde photobucket, valde att lägga in URL direkt i den löpande texten, då slapp man frågetecken å så.

9. urinvånaren

urinvånaren Guest

Hej! jag undrar vad jag gör för fel men jag får inte ens upp alternativet att ladda upp bilder? någon som vet..tacksam för svar:)

10. Rber

Rber Biskop

Avstängt tills vidare tills Daviden löst "problemet" med den stora mängden användare. Prova forumbilder eller Photobucket så länge. :)

11. Per

Per Björklövens finest

Funktionen är avslagen. Använd Photobucket eller liknande bild-hosting.

Edit: Too slow :)

12. urinvånaren

urinvånaren Guest

Tack!

13. urinvånaren

urinvånaren Guest

Tack!

14. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Om man aktiverar link to full size i photobucket, så får filen ändelsen jpg:eek:riginal .Då blir länken konstig och fungerar inte via tapatalk. Däremot fungerar bilden som vanligt via datorn.

Mårtenssons ur Brookfield