• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur länge är det sedan ni köpte en ny klocka?...

mruhr

Panerai
2-Faktor
Fick min senaste leverans i måndags... men nu lär det ta ett tag innan nästa- spara spara spara
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Rolex i Mars
Omega i Juni
Rolex x 2 i September

Det var bara de nya, har ju trillat in lite beggat mellan varven också.

Nu kommer det dock dröja till mitten 2015 om allt går enl planerna.
 
Har hållt mig från köp ganska så länge - kompenserat det med att fundera extra mycket kring potentiella köp - vet inte om den ekvationen funkar så bra... :)
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Mitt senaste köp var i augusti. Nästa köp är planerat i januari då studierna är avslutade. Huruvida det blir något spontanköp däremellan är svårt att sia om.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Ett halvår sedan, och det var första "riktiga" klockan. Trodde att jag skulle klara mig med den ett tag, men suget har inte lagt sig det minsta. Att hänga här hjälper ju inte direkt :( Får se hur länge jag står emot...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det kan ju bli utdragna processer också, så det beror på hur man definierar. Senaste jag fick hem var för två veckor sedan.

Har även två på intågande. En som jag betalade för en vecka sedan och en som jag betalade för någon månad sedan.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Det kan ju bli utdragna processer också, så det beror på hur man definierar. Senaste jag fick hem var för två veckor sedan.

Har även två på intågande. En som jag betalade för en vecka sedan och en som jag betalade för någon månad sedan.
Utdragna processer är hemskt. Först sades lev inom två veckor, sen tre, sen fyra, sen fem. Ghaaaa! Men nu lär den vara på väg. Ingens fel dock, utan bara bad luck.


Skickat från iPhone
 

Carolin

Cartier
2010 mushroombrand Champion :D
Juli 2013 Sjöö Sandström + registrerade mig här på KS
Augusti 2013 Hermès
November 2013 Eterna
Januari 2014 Rolex
April 2014 Cartier
Juli 2014 Oris
Augusti 2014 Hamilton

Nu är det färdigslösat för ett tag. :)
 
Topp