• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hur laddar man upp bilder?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Finns säkert fler sätt! Men jag har ett konto på photoshop som är helt grattis, sedan laddar jag upp bilderna till photoshop kontot. Väljer vilken bild jag skall ladda upp på detta forum, väljer img adressen så att den blir kopierad, klistra in och klaart!

http://s646.photobucket.com/user/sjodahlwatch/media/borstad4_zps27dc78fa.jpg.html]
borstad4_zps27dc78fa.jpg


Lycka Till :nailbiting: :p ;)
 

Icaras

Rolex

Donkii

Boushh
2-Faktor
Eller så manglar man sin tjocka muspekare till ner mot det högra nedre hörnet i textrutan och trycker på "Ladda upp bild" och kopierar därefter länken alt. hela koden och smack! Bild uppladdad!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Någon har gjort en mkt pedagogisk bildserie på hur man laddar upp bilder, kommer tyvärr inte ihåg vem eller när.

Någon som känner igen det? Tror det gjordes i en "unboxing" tråd.

Skall finnas ett sätt utan att först lägga dem i ett annat program.

Tack till TS för nu slapp jag ställa frågan ;)

Vet ej om det funkar från padda dock
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Bredvid 'Svara'-knappen finns det en knapp som heter 'Ladda upp bild'. Tryck på den och följ instruktionerna! I det sista steget väljer du att kopiera den översta av de två länkarna.
Genom att sedan trycka på 'fler alternativ...' bredvid 'Ladda upp bild' kan du förhandsgranska ditt inlägg.
 

Rivalen

Rolex
Precis så kände jag mig länge. Vad har du för webbläsare? I win8 kunde jag inte få imgur att fungera, men nu i 10 funkar det så här - ladda upp bild - klicka bläddra i imgur - väljer bild i datorn/dubbelklick - imgur laddar bild (i ett barnsligt litet fönster) - högerklcik - egenskaper - kopiera bildlänk - stäng imgur - klickar på lägg in bild symbolen 4a från höger i nedre raden ovan (när du skriver inlägg) - klistrar - lägg till . klart. Eller finns det bättre sätt?
 

hublot

Omega
Hehe jag skulle göra det på min telefon och fick inte det att funka först. Nu efter bra beskrivning så går det superbra.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Bredvid 'Svara'-knappen finns det en knapp som heter 'Ladda upp bild'. Tryck på den och följ instruktionerna! I det sista steget väljer du att kopiera den översta av de två länkarna.
Genom att sedan trycka på 'fler alternativ...' bredvid 'Ladda upp bild' kan du förhandsgranska ditt inlägg.
Kanon, funkar fint från padda
 
Topp