• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur lindrar ni ångesten tills paketet anländer?

dauit

Panerai
2-Faktor
Undvika KS, sova och försöka att aldrig tänka på vad klockan är.

Har väntat snart två veckor på min klocka, snart så
 

jhm

Panerai
Vet hur det är. Lade själv en beställning hos AD i går och leveranstiden ligger på mellan fyra och åtta veckor. :nailbiting:
 

Cryssarn

Rolex
beror på. På jobbet går tiden otroligt långsamt när man bara vill hem och kika om det kommit något. väl hemma går det att dämpa med spel och serier ;)
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Om jag ändå visste det... jag genomförde min utlandsbetalning för en klocka den 3:e och bankjäveln har fortfarande inte dragit pengar, när nu detta sker så ska skiten fraktas hit vilket tar 2-3 dagar ytterligare :C jag håller på att krypa ur skinnet
 

jhm

Panerai
Pluggar allt om modellen så man är påläst när uret ankommer. Funkar även bra för samvetet dvs att man kan berättiga sitt nya köp med all historia och kuriosa ;)


Ett bra komplement, kan även vara att fabulera ihop en "ekonomisk modell", som empiriskt visar varför det är vettigt att lägga en shitload med pengar på en klocka. :D
 

jabla

Sarlacc
Umgås med mina andra klockor eftersom dessa inte kommer att få någon uppmärksamhet under flera veckor efter nykomlingen anlänt.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Önskar man kunde teleportera klockor. Hatar att vänta på något kul. Ska man supa sig redlös? Vad gör ni andra för att dämpa smärtan tills paketet levereras? Trevlig helg btw ;)

Köper fler klockor under tiden man väntar på den första. Tillslut är man i fas och då får man en ny klocka varje dag [emoji2]
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Det här tycker jag funkar i alla fall ett tag;)
image.jpg
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Har lösning åt dig; Surfa KS så ofta du kan, kolla klockbilder och om möjligt klämma lite klockor på Bergströms... Ska nog kännas lite bättre ska du se :D
 
Topp