• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många klockmärken äger du just nu?

Hur många klockmärken finns i din ägo just nu?

  • 1

    Röster: 43 6.4%
  • 2

    Röster: 92 13.6%
  • 3

    Röster: 119 17.6%
  • 4

    Röster: 125 18.5%
  • 5

    Röster: 92 13.6%
  • 6

    Röster: 65 9.6%
  • 7

    Röster: 34 5.0%
  • 8

    Röster: 19 2.8%
  • 9

    Röster: 17 2.5%
  • 10?

    Röster: 69 10.2%

  • Totala väljare
    675
Casio - Köptes som beater för ett par månader sedan men har bara använts vid en handfull tillfällen.
Mido - Arvet efter farsan och klockan som aldrig lämnar. Får dock bara handledstid vid smokingtillfällen vilket brukar bli 4-5ggr/år.
Rolex (x2) - Dessa två 114060 och 116234 får den mesta tiden på handleden just nu. De är på tok för bra för att inte användas.
Tudor - Jag älskar min 7017 men den får alldeles för lite handledstid just nu. Saknar att använda den men efter en dag vill jag ha på subben eller datejusten igen.
 

Rey

Rolex
Panerai
Omega
Tissot
Seiko
Certina
Atlantic

Samt något indiskt märke jag ej kan minnas vad det heter.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Har nog aldrig varit så varierat och förhoppningsvis blir det både fler märken och fler klockor :) Kan definitvt lova en på "O" respektive "P" innan årets slut men för tillfället ser det ut så här(9 stycken):
Breitling
Casio
Certina
Citizen
Doxa
Heuer
Rolex
Seiko
Swatch
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Dum poll. Igår var det 4. Idag är det 3. Imorgon har det säkert förändrats igen. :p

Rolex
Swatch
Seiko
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 8389

Guest
Rolex Seadweller 16600
Breitling Transocean chrono
Panerai Submersible 025an
Zeno watch Basel Bullhead
 
Topp