• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många klockor har du?

Chuck

Patek
2-Faktor
Förord: Har ämnet varit uppe förr bumpa gärna tråden :clown:

Från att bestämt mig för att vara OWG 2012 har jag ätit upp det idag, många av er förklarade gång på gång att så kommer det aldrig att bli chucken. Nu har jag 8 klockor.... Hur många har du?

Cheers Chuck
 

laketwig

Patek
2-Faktor
6, men en är nog på väg ut. Ni får gissa vilken ...: :nailbiting:

Samling 2014-09-13.jpg
 

Kim

Panerai
För många. Totalt 12. Sju rediga dinkor och 5 skräp/quartz klockor. Gillar att kunna variera mig
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vad räknas som klocka? Förstår att vi menar armbandsur!
Kanske har jag bara en, min tag räknas antagligen inte, även om jag verkligen gillar :banghead:den.:banghead:
Men en klocka är sedan basel beställd, då har jag två!:woot::cigar:
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vem kan det ha varit? Antar att det är före min tid på KS för jag känner inte igen det alls.

Han/hon poppade upp och presenterade sig och då blottdes en jätteskatt det kändes genuint det var mycket vintage vill jag minnas. Kanske det var TTT, tror nån av rävarna kommer besvara det snart men maffigt var det. Sen bara försvann medlemen :bored:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Topp