• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många Rolex DD ägare har vi nu på forumet?

Äger du en Rolex DD?

  • Ja

    Röster: 54 32.7%
  • Nej men jag vill äga en

    Röster: 111 67.3%

  • Totala väljare
    165
1803
image.jpg
En favvo som gör sig bra på bild. :happyhappy:
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Omen du är galen! Snacka om att man fått lura frun i huset att det är en och samma klocka där, min fru har börjat tolera min hobby men att komma undan med 7 DD's hade nog varit en omöjligt uppdrag för mig iaf!
 

Glusch

Cartier
Första saken flickvännen sa när hon såg min nya klocka var att jag var skyldig henne en väska, så jag kan förstå var han kommer ifrån...
 

DrDre

Patek
Måste utöka DD-samlingen känner jag. Synd att 1807 WG är så jäkla kluriga att hitta bara :)

Nåja, har iaf denna så länge. Rätt dag (och datum, jag lovar).

18078.jpg


Den där gröna nyansen på urtavlan ihop med en rem i samma färg blir väldigt snyggt. Jag hade själv en DD med en liknande blå urtavla, men jag fick aldrig riktig till en rem som matchade lika bra som din. Så här såg den ut. Den övre bilden är förmodligen världens enda DD på tropic strap.



 
Topp