• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många Seiko SKX har vi på forumet?

Har du en Seiko SKX?


  • Totala väljare
    170

Lumik

Breitling
Jag har aldrig haft en, men kanske kommer köpa en så småningom.. fanns inte som alternativ : )
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Beställde en idag. Gratis frakt från watchhub med lokalpost, 4-30 dagar... Totalt 1200:- bör vara ett bra pris för något likt detta. Kanske blir missnöjd...
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Beställt en moddad från yobokies för 10 dagar sedan och väntar spänt.... Verkar ta tid...


Sent from my iPad using Tapatalk
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Beställde en idag. Gratis frakt från watchhub med lokalpost, 4-30 dagar... Totalt 1200:- bör vara ett bra pris för något likt detta. Kanske blir missnöjd...


Kosta på dig DHL nästa gång. Det går imponerande snabbt då, båda gångerna har jag haft klockan på mindre än en vecka. Lätt värt en hundring.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det
är inte så precist... Precis när allt var klart så kom jag på att jag borde lagt de där extra 123:- och skickat med DHL... Speciellt när man skall iväg tre v på semester. Snålheten bedrar visheten. ;-)

TIll ditt försvar ska ju dock sägas att det är ytterst sällan som dagarna tickar upp mot de högre siffrorna när tidsfristen är så spretig.
 

SSL

Audemars
Sugen då och då, men det blir aldrig av just pga att alla har en. Lite egen o speciell vill man ju ändå vara:happyhappy:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Detta är ett bra exempel på att man ska använda pollar vid denna typ av frågeställning. Trodde faktiskt inte vi hade så många på forumet. Jag har haft ett antal och för den pengen är de kanonklockor, speciellt eftersom man kan ändra i princip allt på dem till att passa den personliga smaken.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har haft en i ett par dagar, tror jag. Alldeles för modern och själlös. Lite äldre Seikodykare är helt klart roligare.
 
Topp