• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många Seiko SKX har vi på forumet?

Har du en Seiko SKX?


  • Totala väljare
    170

CaptainOats

Patek
2-Faktor

Haha juste

Ska ut o resa så är lite förvirrad.
Men har min 007 på armen iaf

y9y2a3e5.jpg
 

Connor94

Omega
Fick hem min på jubilee idag och länken är nog det bekvämaste jag har haft! Tyckte att den var ganska liten så mätte upp den och fick fram 43mm, den ser större ut på bilder än i verkligheten!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Blir nog en någon dag när man har tråkigt.. Ligger på stabila 3700:- på Pub klockor såg jag idag :D På gummiband....
 

Johe

Omega
Har en, som jag haft i 8 år. Använder den nästan bara som reseklocka. Den är snygg, praktisk och billig. Saktar sig uppemot någon minut per dygn när jag använder den, men eftersom jag använder den några dagar/max upp till några veckor i sträck gör det inte så mycket.

Edit: just det, är en SKX031 jag har.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Fick hem en för några dagar sedan! Har endast två relativt nya klockor, detta är en av dem! Håller dock min gamla 6105 före alla dagar i veckan!
DSCF2144.JPG


DSCF2170.JPG
 

cab

Audemars
2-Faktor
Min har fått ovanligt mycket handledstid nu på landet allt från motorsågskapning till jetski åkning. Perfekt jobbarbeater.

HM2CuBb.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har en skön 7548-7000 med en riktigt skönt åldrad tavla. Ingen skx men ändå..
image.jpg
 

Silon

Omega
Jag hade en skx007 fram tills i lördags. Efter lite fylla och nattbad så försvann klockan :banghead: Ena bandstiftet måste ha suttit lite löst eller varit dåligt. När jag steg upp från bryggan upptäckte jag att klockan var borta. Så den ligger nog på botten av sjön någonstans.
 
Topp