• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur man vet att man tänker för mkt på klockor...

emilarne

Cartier
Hade tid hos farbror doktor under lunchen idag, besöket innebar byxor av vilket ju kan resultera i lite tryckt stämning... MEN jag kom precis på hur man löser det! Man ser till att man går till en klockintresserad doktor ;) När denna främmande man var mitt i sin utvärdering skiftar min uppmärksamhet väldigt snabbt till hans handled och vad skådar man där om inte denna skönhet från sjuttiotalets mitt :)
ORS5WUe.jpg

Efter det handlade det inte särskilt mkt om diagnostisering utan mkt mer om vilka klockor vi hade( han hade en seamaster och bratte wordtimer) Det roliga med denna var att han köpte den ny enkom för att kunna ställa larmet så han inte missade sjörapporten när han seglade :D Sen visade han alla nätauktioner han hade koll på mellan patienter... Bästa doktorbesöket ever!
 

Dammen

Cartier
Klockrent ju! Får man fråga vilken tandläkare du går till, behöver nämligen hitta en ny hör i Stockholm. :)
 

Erikd

Cartier
Vet att min far har en liknande relation till sin doktor fast då handlar det om motorcyklar och bra vägar att köra på...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Det finns ju en del fina tandläkerskor, och sköterskor också... Det vill man ju inte missa. Trodde att alla hade som rutin att dra av sig byxorna mellan väntrummet och stolen.
:happyhappy:
 
Topp