• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur mycket får KS-klockan kosta?

Hur mycket får KS-klockan kosta?

  • 2000 kr

    Röster: 8 8.4%
  • 3000 kr

    Röster: 30 31.6%
  • 4000 kr

    Röster: 12 12.6%
  • 5000 kr

    Röster: 25 26.3%
  • 5-10000 kr

    Röster: 11 11.6%
  • Jag är snål och vill att vi köper en Omega för 500 kr

    Röster: 9 9.5%

  • Totala väljare
    95
  • Enkät stängd .

David

Bödeln
Är det en Black Bay med diskret gravyr på baksidan för 16500 kr är jag med, annars har jag tyvärr inte budget för en KS-klocka.
 

Bolio

Panerai
Röstat

Kommer dock bestämma mig först när det finns någon typ av design att ta ställning till. Väntar med spänning på nästa steg.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Fast alla ni som inte röstar, om ni inte är med och fattar beslut så är ju chansen jäkligt liten att det blir något som passar er..
 
C

Crowolf

Guest
Det här var skumt. Första gången på länge som jag är inne på KS från Macen i stället för att köra Tapa på paddan. Den här röstningen har varit osynlig för mig tills nu. Andra som upplevt samma sak eller har jag missat nåt?

:evil:
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Crowolf skrev:
Det här var skumt. Första gången på länge som jag är inne på KS från Macen i stället för att köra Tapa på paddan. Den här röstningen har varit osynlig för mig tills nu. Andra som upplevt samma sak eller har jag missat nåt?

:evil:
Det är tyvärr så. Måste köra i webbläsaren (eller "öppna i appen").
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
2-3000kr känns lagom för mig, men beror ju lite på utseende och spec. Kul idé iaf, många lyckade forumklockor hittills tycker jag :)
 

Helmeroni

Omega
2-Faktor
Har också missat detta totalt, pga Ipaden. Men jag resonerar så här, ju mer man pungar ut desto bättre blir det! Och ju bättre det blir desto roligare blir det för alla :) Lägger därför lite ofint in en röst en dag för sent på 5000. En idé som just slog mig vore om man inte skulle kunna göra detta i samarbete med t.ex. Urmakarskolan och få det till ett projektarbete för lärare och elever då man troligtvis skulle kunna få mer för pengarna och en större kreativ frihet! Bara något som slog mig, ingen aning om tanken är bra eller ens genomförbar ;)
 
Topp