Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hur mycket kan Tag Heuer Aquaracer CAF1010.BA0821 gå för?

Diskussion i 'Diskussion' startad av wtb, 22 december 2015.

1. wtb
    Trådstartare

wtb Torpare

Hej,
    Jag har sedan några år tillbaka haft en Tag Heuer Aquaracer CAF1010.BA0821.
    Nu är det dags för mig att sälja den och jag har lämnat in den på service för polering samt utbyte av krona och boett.
    Jag har inte en blekaste vad den kan säljas för, hur jag kan värdera den och vart?
    Har ni något hum om hur mycket den kan gå för, "nyrenoverad".
    Tack så jätte mycket på förhand!

William

2. Lithium

Lithium Stadsbo

Ligger två ute på chrono24.

Screenshot_2015-12-22-10-08-50.png

3. alfgren

alfgren Biskop

Byte boett? Är det verkligen riktigt, för det låter inte gratis.

Anders Forsberg gillar detta.
  4. wtb
    Trådstartare

wtb Torpare

Tack!

Så Chrono24 är en bra källa att vända sig till för att se ett andrahandsvärde på klockor?

Tjabba,
    Jag tänkte i samband med att försöka bli av med den, byta ut vissa saker med tanke på att färgen ramlat av och så vidare.
    Jag har haft klockan i knappt 5 år och har haft problem hela tiden, lämnat in den fram och tillbaka.
    Nu har jag mailat tag heuers huvudkontor i USA, för jag kommer förvänta mig någon form av goodwill av upprustningen.
    Dem som säger "dont crack under pressure"....

5. noeLLY

noeLLY Stadsbo

Vadå färgen ramlat av? Byte av boett lär väl kosta skjortan? Säker att dom inte polerar den? Vart servar du den? Mvh

6. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Du syftar inte på vridringen dvs bezel?
    Det svarta där kan jag tänka mig kan ramla av.
    Boetten är bara stål vad jag kan se.

7. M.U

M.U Biskop

Tror TS menar bezel, vilket är väldigt rimligt om det nu blivit så att färg flagnat av och själva klockan i sig har strulat. Men runt en 12-13k tror jag du ska kunna få loss den för! Lycka till!

Mårtenssons ur Brookfield