• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur mycket pengar ni?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

meo_swe

Audemars
Man får ju bilden av de flesta har sjukt mycket pengar här, jag tror att de flesta är högst mediokra, så hur mycket har ni i rörligt kapital?
jag är soldat, i övrigt saknar jag utbildning och rika släktingar. Du kan nog räkna ut med röven och en bit krita hur min ekonomi ser ut.

Jag kan lova dig att de finns de här på forumet som kan leka Joakim Von Anka och bada i sin deg om de vill, men är det något jag lärt mig under mina tämligen få år i livet så är det bara "ghetto"- och nyrika som måste skylta med sina pengar.
 

SSL

Audemars
Slutsatsen man kan dra av denna tråd är att de flesta skribenter, och primärt de som postat konstiga barnfilmer, saknar kapital och känner sig förminskade när frågan ställs. Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska åka skidor tidigt i morgon med en söt skidlärare, det gör jag varje måndag, men tills vi hörs i tråden kan ni väl fundera på hur mycket pengar ni har, för det år ju det tråden handlar om:)

Spiderman?
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor


Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska åka skidor tidigt i morgon med en söt skidlärare, det gör jag varje måndag,


spider_man_ski_attack_by_johnnyism-d5gz6g0.jpg
 

Snårtas

Rolex
Slutsatsen man kan dra av denna tråd är att de flesta skribenter, och primärt de som postat konstiga barnfilmer, saknar kapital och känner sig förminskade när frågan ställs. Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska åka skidor tidigt i morgon med en söt skidlärare, det gör jag varje måndag, men tills vi hörs i tråden kan ni väl fundera på hur mycket pengar ni har, för det år ju det tråden handlar om:)
 

Adcs

Breitling
jag är soldat, i övrigt saknar jag utbildning och rika släktingar. Du kan nog räkna ut med röven och en bit krita hur min ekonomi ser ut.

Jag kan lova dig att de finns de här på forumet som kan leka Joakim Von Anka och bada i sin deg om de vill, men är det något jag lärt mig under mina tämligen få år i livet så är det bara "ghetto"- och nyrika som måste skylta med sina pengar.

Det finns säkert rika, men det är nog inte dem som leker med youtube-videos. Jag är dom du, har jobbat i kronan i många år!
 

Adcs

Breitling
Kan inte alla som skrivit i denna tråd uppge sina namn? Jag tycker att det är normalt folkvett med hänsyn tagen till den tonen som förs, för dem som vägrar så kommer jag ändå ta reda på vilka ni är! Var så säkra! Vi får se vilket pris ni vill betala då;)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Kan inte alla som skrivit i denna tråd uppge sina namn? Jag tycker att det är normalt folkvett med hänsyn tagen till den tonen som förs, för dem som vägrar så kommer jag ändå ta reda på vilka ni är! Var så säkra! Vi får se vilket pris ni vill betala då;)


Du får exakt 25kr, det är allt jag har!!

58989971.jpg
 
  • Like
Reactions: ssl

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Man får ju bilden av de flesta har sjukt mycket pengar här, jag tror att de flesta är högst mediokra, så hur mycket har ni i rörligt kapital?
Efter en snabb titt i plonkan på väg till jobbet kan jag konstatera att jag har exakt 377kr i rörelse.

Edit: Hittade en enkrona till djupt nere i jackfickan. Alltså 378kr rörligt kapital.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nämen god morgon! Trådstart söndag natt mot måndag kl 01:50ish. Antar att den exotiska trådstarten är ett resultat av dålig helgfylla och frustration över uteblivna krogragg...?

Men då tråden inte ens handlar om klockor och bara verkar innehålla typ mer tecknat än Nickelodeon så låser vi det här spektaklet och önskar alla en fortsatt trevlig vecka! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp