• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur och vart firar ni nyåret?

ScubaKing

Audemars
Själv firar jag hemma med middag och det lite torra nyårsbingot :D.
Gott nytt år till er alla och hoppas jag vinner miljoner, gör jag det så går en STOR del till Barncancerfonden!!

62808_1024.JPG
 
Firar inte faktiskt, känns som en helt vanlig dag. Mitt 15 år långa förhållande brakade för några månader sedan, innan dess ett par kortare förhållanden på några år. Jag räknade ut att det är första nyår på 22 år som jag är ensam. Udda känsla måste jag säga. Har käkat, spelat Dawn of War II ett tag, tar nu en paus och kollar klocksnack.:)
 

matage

Omega
Om jag räknat rätt har jag totalt jobbat 17 nyårsaftnar på raken fram till för 6-7 år sen så hypen är lite död ;)
Senaste 2 åren har jag rest som attan i jobbet så i år firar jag högst planerat och efterlängtat med god mat, gamla viner och goda cigarrer hemma i ensamt majestät!
 
Topp