• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur säkert är detta?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Man blir ju sjukt sugen på att köpa den klockan men den säljande texten/beskrivningen - alla ens farhågor om falska guld-rollar är ju som bortblåst med den informativa annonsen, Horace Engdahl kunde ej ha skrivit den bättre :D
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Lär väl försvinna snart, tog en skärmdump.
5amepu6y.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hej bahaaldeen,

Du har fått en fråga från en köpare på Tradera. Din e-postadress blir tillgänglig för avsändaren
först om du besvarar detta meddelande.

Meddelande:
Tjena! Jag tänkte lägga ett maxbud på 100.000kr på klockan om vi kan göra upp affären i Malmö eller Helsingborg, förutsatt att jag vinner den. Detta fungerar för dig va? Det är ju ändå ganska stora pengar vi talar om. Mvh

Skickat från: xxxxx

Väntar ivrigt på svar.
 

Ricrob

Patek
Vad händer här!? Uppe i 12700:- nyss.. Hur stoppar vi galenskaperna..? Nackskott rekommenderas men jag tvivlar på atthan bjuder hem en för att göra upp affären f2f...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Vad händer här!? Uppe i 12700:- nyss.. Hur stoppar vi galenskaperna..? Nackskott rekommenderas men jag tvivlar på atthan bjuder hem en för att göra upp affären f2f...

lägger man bud på 25k till en säljare med (1) feedback utan att ha mer säkerhet än traderas ryktessystem... då är man ju nästan så korkad att det är bättre att nån annan får ta hand om de pengarna... :confused:
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Hur i h*e är man funtad om man ens överväger ett bud på en sådan annons?
Återigen blir jag påmind om IQ-reserven.
 
Topp