• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

Hubbatix

Cartier
Okejrå!

Här är jag (till höger...) med gitarristen i grymmaste stonerbander Skraeckoedlan:

392477_10151067796731929_983803399_n-1.jpg


:ugeek:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Tar och återuppväcker tråden och slänger in en bild till, kom igen nu blygisar :)
 

Bilagor

  • IMG_2432-2.jpg
    IMG_2432-2.jpg
    362.1 KB · Visningar: 897

Jockinho

Patek
2-Faktor
Bjussar väl på lite halvnaket när en ändå ska posta en bild :-D Tagen i Turkiet för två år sedan, ser väl likadan ut idag bara lite blekare hehe
F5F32985-C42C-4CB8-9654-48A1C8D5AAAA-3050-000002C872B9ACB5.jpg


Skx007 på armen såklart!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Innan man gick upp i vikt för 2-3 år sen kunde man åtminstonde visa sig i offentliga sammanhang :oops:
 

Bilagor

  • 19445_102183009812074_2584849_n.jpg
    19445_102183009812074_2584849_n.jpg
    95.7 KB · Visningar: 893

Skolläraren

Panerai
80talisten skrev:
Innan man gick upp i vikt för 2-3 år sen kunde man åtminstonde visa sig i offentliga sammanhang :oops:

Mindre mat och mer träning så är du snabbt tillbaka där! Om det inte är sjukdomsrelaterat, då ska jag bara vara tyst.

OnT: Jag håller mig i det dolda.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Skolläraren skrev:
80talisten skrev:
Innan man gick upp i vikt för 2-3 år sen kunde man åtminstonde visa sig i offentliga sammanhang :oops:

Mindre mat och mer träning så är du snabbt tillbaka där! Om det inte är sjukdomsrelaterat, då ska jag bara vara tyst.

OnT: Jag håller mig i det dolda.

Gick upp i samband med senaste barnet (pappakilon kanske :p) jo jag ska bli fit igen.. :)

yonsson skrev:
@80talisten
För helvete! Klanka inte ner på dig själv. I'd do you! ;)
Tack det värmde! :D
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Ett par år sedan @ The Big Apple mellan de två största jag stött på :D



Borde sitta en Oris Small Second Diver under tröjan om jag minns rätt!

/Asplund
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    383.3 KB · Visningar: 812

Ricrob

Patek
80talisten skrev:
Skolläraren skrev:
80talisten skrev:
Innan man gick upp i vikt för 2-3 år sen kunde man åtminstonde visa sig i offentliga sammanhang :oops:

Mindre mat och mer träning så är du snabbt tillbaka där! Om det inte är sjukdomsrelaterat, då ska jag bara vara tyst.

OnT: Jag håller mig i det dolda.

Gick upp i samband med senaste barnet (pappakilon kanske :p) jo jag ska bli fit igen.. :)

yonsson skrev:
@80talisten
För helvete! Klanka inte ner på dig själv. I'd do you! ;)
Tack det värmde! :D

Been there, done that... Ett helvete att gå ner i vikt, så jag har gett mig fan på att bli längre i stället! :mrgreen:
 
V

Viggen

Guest
Perkele! Nu kan jag inte vara anonym längre....Jo, bilden är kraftigt retuscherad för att jag skall se bättre ut. ;) :lol:
 

Bilagor

  • PUTTE_VADER.jpg
    PUTTE_VADER.jpg
    61.9 KB · Visningar: 516

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Ricrob skrev:
Been there, done that... Ett helvete att gå ner i vikt, så jag har gett mig fan på att bli längre i stället! :mrgreen:

vonhall skrev:
Nu får du inte gnälla mer! Du har ju alltid en fluffig frilla att falla tillbaka på! En annan är både fet och skallig :lol:

...:) man få vara nöjd med sig som man är... vi har ju fina klockor iallafall :D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
80talisten skrev:
Ricrob skrev:
Been there, done that... Ett helvete att gå ner i vikt, så jag har gett mig fan på att bli längre i stället! :mrgreen:

vonhall skrev:
Nu får du inte gnälla mer! Du har ju alltid en fluffig frilla att falla tillbaka på! En annan är både fet och skallig :lol:

...:) man få vara nöjd med sig som man är... vi har ju fina klockor iallafall :D

Nä nä, du har ju en seiko :mrgreen:
 

m_s

Patek
2-Faktor
En vanlig måndag morgon på kontoret!




//Micke
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359145144.683142.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359145144.683142.jpg
    45.8 KB · Visningar: 718

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Ricrob skrev:
Been there, done that... Ett helvete att gå ner i vikt, så jag har gett mig fan på att bli längre i stället! :mrgreen:

vonhall skrev:
Nu får du inte gnälla mer! Du har ju alltid en fluffig frilla att falla tillbaka på! En annan är både fet och skallig :lol:

...:) man få vara nöjd med sig som man är... vi har ju fina klockor iallafall :D

Nä nä, du har ju en seiko :mrgreen:
3 st :)
 
C

Crowolf

Guest
Nej okej.... Så här då...fast typ tio år sen;



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359151234.341753.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359151234.341753.jpg
    131.9 KB · Visningar: 573
Topp