Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hur ser lådan ut?

Diskussion i 'Vintage' startad av Geografica, 16 juli 2015.

1. Geografica
    Trådstartare

Geografica Torpare

Ny på forumet och här kommer mitt första inlägg. Fick en present av min fru. En Omega från 1960 i väldigt fint skick. Dock låg den i en helt anonym låda och om jag nu har en så fin klocka vore det ju roligt att ha den i en låda som passar.

Hur tar man reda på hur lådan den såldes i en gång såg ut och frågan är om den går att få tag på original eller kopia. Det vore naturligtvis roligare att ha en originallåda men det kanske är svårt?

//Johan

2. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Du kan nog få hjälp här ska du se, men först vill vi se en bild på klockan såklart!

J

3. Norra

Norra Borgare

4. Geografica
    Trådstartare

Geografica Torpare

Tack för svar. Jag lovar bilder men jag sitter i sommarstugan nu och klockan är hemma i lägenheten. Kommer inte att kunna ta några bilder förrän om en vecka.

5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Jag hänger inte med. Menar du att din mobil inte är full med bilder på dina klockor? ;)

JaTack, eriksson850, jabla och 6 andra gillar detta.