• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ska jag göra?

Mimzan

Breitling
Hej Hej!


Detta blir då min första post :), har googlat och sökt på nätet efter just denna klockmodell och märke men inte funnit något relevant. Jag fann den för någon vecka sedan när jag höll på att städa ur källaren och köpte den för 2-3år sedan på en auktion. Klockan fungerar dessvärre inte, med andra ord så behövs det göras en service på den för att den ska fungera igen. Någon som känner igen märket och kan något om den?

Köpte den mest för jag tyckte om utseendet på den så kan ingenting om klockor. Skulle vilja veta om det är värt att serva den och vad skulle jag isånnafall kunna få för den? Har även kollat upp märket på C24 men finner inget relevant där. Tar hemskt gärna emot tips om hur jag ska gå tillväga.
Bild 1.jpg
Bild 2.jpg
Bild 3.jpg
Bild 5.jpg


Tack så mycket för ett grymt forum :)

/M
 

tissoter

Audemars
Gick en liknande för ca 2 k på auktion för ett tag sen.
Det är en guldplätetrad klocka som jag förstått det men referensen vet jag inte exakt.

1326.1 har jag sett att det står på baksidan av en liknande jag sett, men det kanske inte är samma modell.
 
Topp